burned

gaah, jag har bränt mig! låg ute i solen förut och eftersom det blåste kände man inte hur varmt det blev. är LITE små burned på baksida lår och rygg nu. Det bästa är att jag hade shorts som var uppvikta, så det ser ut som att jag har solat i mormor trosor typ, kul? he. aja, har ju fått färg iallafall och det är bra, för om tre veckor är vi i spanien nu, fett gott.
Matte b nationella idag med, faila totalt så det behöver vi ju inte prata mer om.

så skulle jag lägga in lite bilder, men min mobil vill inte samarbeta som vanligt typ. 
får bli en fjolårsbild.


Kommentarer
Postat av: LYKKE

ahahahah illa dääär ;) menn du ska seee mitt asikte:O:O:O:OO:O: burned like hell, eler java ahahhahahahahhhahah <33333333333333333

2010-06-03 @ 16:55:24
URL: http://lykkevendelamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0