it's the final countdown

japp, imorgon åker jag till göteborg, DM lördag-söndag. Kommer hem söndag kväll, packa om och åker till spanien på träningsläger på måndag morgon. så lär ju inte bli något skirvet här på dryga 2 veckor!
Ska bli skönt och roligt att komma iväg ett tag! dock är jag inte alls sugen på dm, inte på att tävla överhuvudtaget, men men.

gårdagen var chill. efter min morgonträning åkte jag och fiia upp till simsjön och stekte ett tag. På kvällen åkte vi till timmy med jonathan och tobbe. Grill, singstar och film -mysigt.
nu ska jag snart cykla till träningen och ikväll blir det packning!




spanien,calella & träningsläger skulle ju inte sitta helt fel nu i detta underbara väder!

ha två trevliga veckor, det ska iallafall jag ha!

Kommentarer
Postat av: LYKKE

tvååå veckor? määh :((L) kommer sakna er!!!



sv: precis.. du har så rätt :D

2010-06-17 @ 22:49:42
URL: http://lykkevendelamichaela.blogg.se/
Postat av: LYKKE

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D:D:D:D <3

2010-06-18 @ 20:41:21
URL: http://lykkevendelamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0