fallbeskrivning hit och etisk konflikt dit

mhm, stuidedagar är inte fel. Har dock suttit sen i morse och försökt skriva på mina inlämningar men det går intem har typ hjärnsläpp och ingen ork. Är inteh elt frisk heller, så kan ju ha med det att göra. men håller på att bli bättre nu även om jag fortfarande hostar så jag nästan spyr ibland. Tränade igår för första gången på mer än en vecka, dock bara 1200 meter löst..känner mig knappt simkunnig längre, he he. Ska nog åka med till sthlm i helgen ändå, fast bara simma en eller två saker, får se hur det blir.
nu ska jag fortsätta kurrera mig och skriva på mina inlämningar..uh.


 
                                    mmm, ögongodis!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du har smittat mig! kanske.. är iaf sjuk:)

2010-03-16 @ 13:54:55
Postat av: carro

nej? :(

sorry :(

2010-03-16 @ 14:34:02
URL: http://ccjohansson.blogg.se/
Postat av: lisa

men det är nästan redan lugnt nu:)

2010-03-16 @ 20:04:01
Postat av: LYKKE

men weii vad snygg:)



tycker sjuuuuukt synd om dig asså!! :/ <3 bli frisk för helvete<3<3

2010-03-17 @ 17:10:47
URL: http://lykkevendelamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0