svensk sommar när det är som bäst

imorses efter första lektinoen var det grymt väder, inte ett enda moln på himlen.
efter andra lektionen =1,15 h senare var det igenmulet.
När vi slutade spöregnade det.
det var fint imorses = galdiatorsandaler och en tunn tröja.
Med tanke på att det tar två minuter för mig att gå hem från skolan och min tröja bokstavligt talat droppade när jag kom hem kan tyda på att det regnade ganska bra.

fast vad gör det, kan lika gärna va dåligt väder när man är i skolan iof. Är glad ändå, skrev klart sista rehabinlämningen i mitt liv! nu är det bara resterande 45887 uppgifter kvar som ska va inne om en vecka, behöver ju inte vara orolig för att inte ha något att göra på fritiden liksom :)

gn.

Kommentarer
Postat av: LYKKE

sv: hahaha aaa nästan faktiskt!!!! ibland undrar man ju allt hur det känns att sitta där uppe på ett moln ;) haha!!

aw<3333

2010-05-25 @ 16:47:08
URL: http://lykkevendelamichaela.blogg.se/
Postat av: LYKKE

jaaaaaaa det kan vi göra:D vilken dag? (a)(a)

2010-05-26 @ 15:53:29
URL: http://lykkevendelamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0