VÄRLDENS BÄSTA LYKKE


jahaja, lite reklam för mig själv här ja! Ni måste kolla in min grymma blogg, den äger i alla fall denna skruttbloggen!!  Fattar inte ens hur ni kan följa den, den suger ;);)  hahaha ESKÖ, det gör den inte alls!

För er som inte känner Caroline, eller larven,  så jättejättebra måste jag bara berätta att hon är ungefär den 6,750 miljardeste tråkigaste personen ever, alla hennes skämt stinker. STINKER. För det enda hon tänker på är hennes larvbajs.

NU SKA JAG GÅ Å SKITA BA SÅ NI VET/ V B L

Kommentarer
Postat av: jag

haha, LYKKE din jävel ;)

2010-05-27 @ 21:37:21
Postat av: LYKKE

im not a jefeel ;) im the best beaverbäverbever??!?!?



;D;D;D



sv:veeeeeeeet cute:D<3

2010-05-27 @ 22:34:05
URL: http://lykkevendelamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0