fucked up week, indeed!

ah det har ju varit en ganska händelserik vecka med ganska oväntade saker här och där. Men ändå ett bra lov. I torsdags blev det utgång, bogrens med resten av skövdes ungdomar typ. rolig kväll och man träffade många man inte sett på länge, kanske slutade lite knepigt men.. jag och felicia lyckades nocka varandra med, aj min näsa.
fredag var det chill och projektarbete med sofia på dagen och på kvällen åkte jag till linn på halloweenfest med massa gamla kompisar. riktigt rolig kväll med härliga och sjukt saknade människor!
med alldeles för lite sömn de senaste dagarna blev det dubbla träningar idag. Sedan middag på Thai-pak med lisa,linn, densie och hanna. sjukt mysigt.

så var det ju det här med att man skulle pluggat i veckan för att vi har en dödens vecka framför oss nu innan apun..har man öppnat böckerna än? Nej, självklart inte! så min söndag är ju planerad iallafall..

lite nostalgi på gamla goda tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0