hard work

det är alltid kul att spendera söndagen med 7,5 h jobb sådär UTAN att få betalt. men vad gör man inte för skolan alltså. ännu roligare är att jag jobbat 27,5 h denna veckan och det känns som en evighet, undra hur sista veckan som består av 45 timmar kommer kännas. den som lever får väl se, men ska väl överleva det med. hur jag ska överleva nästa onsdag då vi åker till sm har jag dock inte klurat ut än (slutar jobba halv 10 på tisdagen och börjar 06 på onsdagen) kommer vara som en levande zombie resterande dagen.
Helgen har varit chill i alla fall. Pims med josse och louise i fredags och chillkväll hemma med sofia och tobbe igår.
Bara 1,5 vecka kvar nu, peppa! det ska gå fort hoppas vi. tiderna på syran igår var förvånansvärt bra, det känns som att det kan bli bra det här.



lite sådär halft gammal bild, hehe. Men jag har en ganska så
jättebra vän!


Kommentarer
Postat av: LYKKELIII :D

haha ååh vad glad jag blir :D du kan va söööt :D <3

hihiih..



saknar dig med :( ingen aning om när vi ses nästa gång :( ska ni tävla barrecuda? :D

2010-11-22 @ 12:09:48
URL: http://lykkevendelamichaela.blogg.se/
Postat av: Lilla lilla jag !

Världens bäste LINA:)<3

2010-12-02 @ 06:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0