all i need is you

utgång i torsdags blev bra. först vibe en sväng och förfesta lite, sen blev det bogrens resten av kvällen. 
4 timmars sömn och skola från 8-14 var kanske inte lika kul. men det gick, sen blev det mys med tjejerna och fira amanda. först bowling och jag ägde, true story! kom inte sist båda serierna. Sen hem till louise och laga mat och mysa framför tvn.

nu ska jag snart bege mig till träning numero två för dagen, kommer bli a pain in the ass så att säga. men sånt behövs väl det med. Sen ska jag till elwin och sofia och hälsa på min lilla sjukling förhoppningsvis!

usch fy vad jag inte gillar vädret förresten, slask och iskallt. ska nog konvertera till thailand eller något!
sommar året om skulle vara rätt chill, så kunde man åka på skidsemester en vecka så räcker det med snö och kyla för det året sen.


Kommentarer
Postat av: LYKKE

sv: hahaha! jag vet, dom är fiiina ;)

närå! du kan fåå dom :D <33333

2010-10-25 @ 15:35:45
URL: http://lykkevendelamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0