school whitout classes



hitta en söt gammal bild från friluftsdagen i ettan

onsdagar brukar vara en bra dag, då brukar jag bara ha 1, max 2 lektioner och sovmorgon. Enda slappa dagen denna termien. Då blir man inte så glad när man gör sig i ordning och pallrar sig till skolan bara för att få reda på att lektionen är inställd eller ja, fritt arbete utan närvaro. fick en del vettigt gjort i allafall, gick med amanda ner till mc och där satt vi och pluggade sjukvård en stund. Sen gick jag upp till skolan och väntade på att sofia skulle sluta så vi kunde gå ner till stan och kika på telefoner och lite så. nyttiga som vi är åt vi lunch på american pizza med. sen åkte vi hem och pluggade religion och psykologi, roligt de där asso.

mår inte bra än heller, men ska nog pallra mig ner till träningen och röra på mig lite i alla fall för jag måste göra något innan jag får panik. Ska få en väska av tamas som han köpte åt mig i ungern från EM med, nice. Dock kan man ju säga att jag valde rätt tillfälle att bli sjuk fär nu har jag haft tid att plugga till denna hell week. hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0