sick again

säsongens första tävling avklarad, varit i örebro lördag-söndag. två lååånga dagar med en riktigt seg tävling. loppen kändes helt okej i början för att vara första tävlingen, men på lördag eftermiddag var det ritkigt segt..och det kanske fick sin förklaring med. Vaknade på söndagmorgonen och mådde kasst. lite feber, tung hosta och allmänt seg som man blir när man är sjuk. kul. mår inte bra idag heller ont i halsen, hosta, täppt o.s.v... så nu hade jag velat skriva att jag skulle ligga i soffan framför tvn under en filt och bara slappa hela kvällen. men inte de nej. I soffan ska jag allt ligga, men med tjocka dumma skolböcker i handen istället. tur att jag har en stor godispåse som gör mig lite gladare. 


 


Kommentarer
Postat av: LYKKE

usch :/ <3



jaa :D ska träna min första träning i bgruppen snart..

;D höhö <3

2010-09-27 @ 16:47:16
Postat av: LYKKE

krya för fan! :( <3

2010-09-27 @ 16:47:50
Postat av: LYKKE

sv: det får jag bannimej! :D <3

2010-09-29 @ 09:11:07
Postat av: LYKKE

taack :D <3

2010-09-29 @ 19:58:11
URL: http://lykkevendelamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0