anywhere you are I am near, anywhere you go i'll be there

har haft en riktigt mysig och slapp helg, vilket behövdes. kommande 4 helger är jag varken hemma eller får sova, hårt liv. hehe. ´men det ska väl bli bra, lite halvtråkigt att vi är i borås på träningsläger över hela påsk och det är mitt sista lov i hela mitt liv med, tragiskt.
ja i alla fall, har "bott" hos lisen hela helgen. Vi har hunnit med mycket som att träna 3 ggr + klubbtävling, leka med carro, sola lite då de varit nice väder, lagat massa mat, sovit, kollat på tv och annat sånt där jobbigt. Avslutade den goa helgen med klubbtävling igår eftermiddag, 400 fr & 100 rygg, och det gick..som det brukar göra på sånna tävlingar. går nog lite snabbare nästa helg hoppas vi.
Nu ska jag snart kila till skolan för att ha min enda lektion för dagen, cya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0