3 år sedan, saknar dig!

blev en go dag och nu är jag helt slut utan anledning, skönt med sovmorgon då. När lisen slutat skolan vid 12-1 vad nu klockan var gick jag hem till henne och åt knäckemackor, sedan tog vi en sväng till maxi där hon hjälpte mig att välja en höstjacka (199:- men som kostat 799:- - nöjd!).

Efter det kapet åkte vi hem, bytte om och åkte vidare till arenen. Där mötte vi upp Sofia (och även oliver som kom samtidigt och hängde med oss och tränade). Vi körde ett riktigt bra och effektivt gympass. sen gick vi upp till badet, körde igenom lite (mycket) axelstyrka och sedan simmade vi av 1500 m bara lugnt och lite roliga saker man aldrig hinner med på vanliga pass, man får ju passa på hehe.

Nu ligger jag död i soffan och snackar skit med tamas på fb, haha no suprise i skövde ss va.


haha, go bild. Världens bästa tränare, ibland blir man
tokig på han och så sur så man inte vet vart man ska ta vägen.
Men för det mesta är han gryyym, som en extra farfar till oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0