back to reality

jepp, blev iallafall 7000 meter i bassängen (bl.a. sammanlagt 40x25 fj med armhävningar/upphopp m.m. mellan 25orna och utan vila), lite sådär småjobbigt. Så nu börjar allt komma tillbaka till det vanliga igen..dock med en stor skillnad - ingen skola att gå till. Känns lite konstigt, att inte ha varje dag förutsägbar längre, har inte bestämt mig om jag gillar det eller inte än.

I vilket fall, det var en hyfsat jobbigt (för att vara första) träning i eftermiddags. Men det var kul och lite skönt att vara tillbaka igen. riktigt många på träningen med, vilket alltid är roligt. När jag kom hem efter träningen fixade jag klart lisens lilla extra present från mig. Träffade henne senare, pratade lite och hon fick sin present. blev riktigt lyckat! :D



hehe, söta vi var en gång i tiden..sådär på stenåldern typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0