non floating

slutade jobbet vid 9, så tog jag en tripp ner till badet och simmade lite lätt, bara 2000 meter, för att få lite vattenkänsla igen. och ja...ha ha ha kan man väl säga om det, gud vad konstigt det kändes. Hade stora problem att ta mig frammåt och att hålla mig i ett flytande tillstånd. tänk vad mycket man tappar (fast ändå inte tappar egentligen) på några veckor. Aja i vilket fall, nu väntar jag på mat och sen ska jag nog sova en stund eftersomdet inte blev så mycket av det inatt med jouren. Senare ska jag möta upp lisen och louise för ett löp- och gympass!


Kommentarer
Postat av: Louise (:

Men asså snälla??????????, vad är det där för bild :O?

2011-08-12 @ 22:32:39
URL: http://louisehjalmarsson.devote.se/
Postat av: carro

sv: hahah, det är en bild från spanien när du gör en fläta i lisens hår förstår du min lilla vän :)

2011-08-13 @ 15:41:38
Postat av: Louise

haha nähä ;). trodde det var från typ Halmstad när jag inte flätar Lisens hår :)

2011-08-14 @ 15:06:40
URL: http://louisehjalmarsson.devote.se
Postat av: carro

förstår dig, det är väldigt likt halmstad där du inte flätar lisens hår :) men förstår du min lilla vän, att så var ju inte fallet ;)

2011-08-15 @ 09:35:04
Postat av: Louise

hahaha asså ;)...



Hur var fisksaken :D?

2011-08-15 @ 18:12:42
URL: http://louisehjalmarsson.devote.se
Postat av: carro

den var inte alls så märkvärdig tyckte jag :P kicklades lite i början och sen kändes det typ som bubbelvatten..fötterna blev väl lite mjukare efter, men tråkigt att bara sitta och glo i typ 50 min :P

2011-08-15 @ 20:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0