vacation form everything

fisksaken var väl inte så märkvårdig enligt mig. Spännande första 5 minuterna, sen satt man bara och glodde i 40 min, rätt tråkigt. Visst så blev fötterna mjukare efter och så, men jag föredrar minsann vanlig massage.
blev ett bra pass på gymmet, helt slut nu! sedan en sväng förbi stan, snygga och fräscha. Var även hemma hos lisen en sväng och hjälpa henne med lite smått och gott!

nu har jag packat och efter jobbet imorgon tar jag semester ett tag, ska bli riktigt skönt! så här lär det inte bli något skrivet förrän tidigast fredag, men troligtvis lördag eller söndag. ha d gött så länge!

intar chillmode ett par dagar, dock med sämre väder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0