another chapter is done

SM är över för denna gången, vilket också innebär att ännu en säsong är slut och jag har träningsledigt i några veckor. Har varit en underbar sm-vecka i halmstad. grymt väder, underbar stämning och toppenmänniskor! älskar känslan man har på sm. Nu är jag som sagt ledig från simningen ett tag, men var nere på badet förut och hämta en klocka av tamas plus att vi bestämde ett par datum jag ska komma ner och träna sum-simmarna som inte är lediga än då de har ungdoms-sm kvar. Sedan om ett par veckoa åker jag med lisens föräldrar till falun och kollar + är lite hjälptränare. ska bli riktigt kul!
började jobba idag med, tråkigt men man får ju pengar.


snodde en bild på mig när jag simmar 50 fr, som min fina vän lykke har tagit!

Kommentarer
Postat av: lykke

amen tack hörru :D <3



haha aw gullig du är :D fina vän :D

2011-07-05 @ 15:57:20
URL: http://lykkesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0