a new beginning



så har en ny del av livet börjat. ingen mer skola, inga mer lov. nu börjar arbetslivet och vuxenlivet på riktigt, och vet inte om jag gillar det. ska väl bli kul ett tag, men har en känsla av att jag kommer börja sakna allt det som skolan förde med sig. men men, that's life, vi hade ju iallafall ett grymt bra avslut.
Än så länge gör jag inget vettigt på dagarna, eller jo jag har börjat träna på bra igen nu, så det ska nog kunna bli rätt bra fram till sm det här. SM börjar förövrigt om två veckor idag, eller nu är första försökspasset över och jag har avverkat en 100 fr skulle jag gissa på.
Imorgon ska jag jobba extra, börjar egentligen inte jobba förrän efter SM, men de ringde och frågade och pengar är ju alltid trevligt. så ska jobba 15.30 - 09.00, alltså sova jouren. lite läskigt, för det gjorde jag aldrig på praktiken och nu ska jag göra det helt själv. men det går nog bra.

nu ska jag sätt på en film och försätta med att inte göra något vettigt fram tills träningen, syrapass står på schemat för dagen, kan bli kul att se om det kan gå lika snabbt som igår på träningen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0