bra timing, starkt jobbat

naturprov imorgon + feber & ingen ork = ingen bra kombination.
vaknade imorse och mådde sjukt illa, bad till gud att jag inte fått kräksjukan och begav mig till morgonträning. efter 800 meter i vattnet var det bara att vända hem igen. Sov i två timmar, vaknade och mådde hyfsat bra. Tog mig till skolan och min enda lektion för dagen. blev mer och mer trött och orkade inget, huvudet värkte och kom hem med feber igen. Legat i soffan sedan dess och halvsovit. tur att jag kan det mesta av naturen, för plugg lär det ju inte bli något idag. Kul om detta håller i sig när det är GP nästa vecka också.
Något positivt är ju att det inte var kräksjuka iaf, hatar sånt (peppar peppar ta i trä).

now i need you more than ever



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0