mabye just to good to be true, or?

det gick ju hyfsat snabbt denna helgen med och nu är de fyra helgerna över och nu får vi lite tävlingsledigt i två helger, skönt. Var en riktigt go helg med många sköna människor och roliga stunder. Rätt chill vecka i skolan med, var inne och gjorde två prov i morse och nu tror jag minsann att jag bara har ett enda fucking prov kvar i hela mitt liv om jag så vill!! livet ser ganska så bra ut för tillfället, verkar som att det kan bli en riktigt bra helg. Nästa vecka åker vi till sthlm med klassen ett par dagar och idag är det 1 MÅNAD kvar till studenten, sjukt.

This is your chance, don't spoil it - cause it's now or never,
Just belive in it and don't be afraid of what's next.


JÄTTEgammal bild, men tycker om den tjejen rätt mycket
så! en underbar liten skitunge som förgyller min vardag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0