have quite great friends

10700 meter avklarade idag, 42450 meter än så länge denna vecka. kanske är därför träningarna inte går vidare bra nu även om sista passet idag gick riktigt skapligt! mellan träningarna var jag och lisen på stan en sväng, hittade sofia & emelie och tog en fika tillsammans med dem, satt och prata fram till träningen. mysigt!
Nu väntar jag på min saknade lisa! hon är påväg hit eller för att hämta mig? vet inte riktigt, men det blir skoj i vilket fall!
imorgon står tränare för teknikgrupp, träning och jobb på schemat..fullspeckad dag med andra ord!


min saknade fina vän som jag känt sedan vi uppträdde till spicegirls
tillsammans på dagis. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0