stealing bikes

tamas hämta upp mig imorses så åkte vi upp till berget, blev 5 km löpt iallafall. 2,5 lugnt och 2,5 hårdare..de va jobbigt. Hem och duscha, och in till stan för att möta lisen. Vi åt buffé på tai-pak och strosade omkring på stan ett tag.

dagens händelse; När vi skulle hem och lisen skulle låsa upp sin cykel gick nyckeln av, så där stod hon med en låst cykel och en halv nyckel i låset, kanonbra jobbat! men självklart löste vi det, satte upp bakdelen på hennes cykel på min och styrde varsinn cykel (vilket vi va rätt kassa på då vi körde in i varandra och välte cyklarna hela tiden)..såg rätt bra ut, alla kollade på oss eftersom det såg ut som vi stulit en cykel,haha!
så när vi nästan var hemma pajjade min cykel med då henes hjul drog av linan till växelsaken, men som tur va lagade hennes pappa båda två.
la oss i soffan framför en film tills det var dags att åka och jobba, vilket jag gjort fram tills nu. Och nu borde jag sova för jag börjar jobba 8 imorgonbitti igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0