love will be hard and hearts will be faking

blev jeans, goströja och 2 linnen inhandlat förut. har varit iväg och tränat för ovanlighetens skull och nu sitter jag framför tv:n och kollar på hockeyn. kom igen nu brynäs!
imorgon ska jag jobba 06.50-16.30..en vacker dag ska jag vinna på lotto eller liknande! måste börja köpa lotter först bara... ha en trevlig kväll!

haha, hitta en gammal bild när jag hade stukat lillfingret. kan inte fatta att det blev så tjockt och blått av en fucking liten skumboll som inte väger något. ni vet sånna där röda skumbollar man använde i lekar på idrotten i skolan. och det är inte enda gången jag gjort något såndat kan jag meddela. klena fingrar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0