om du aldrig utmanar dig själv kommer du heller aldrig att ta dig till en ny nivå

trött.

det sammanfattar min dag rätt bra. efter över 9,5 timmars jobb som startade 06.45 i morses och sen ett riktigt jobbigt träningspass på det så är jag trött nu. va helt död i kroppen redan innan träningen och ska va i simhallen 06.30 imorgonbitti igen, graaajjt. återhämtning är överskattat. skönt att det känns att man gör något vettigt. nu sitter jag och kollar på tv med lisenfisen, vi åt en masti kvällsmat förut. mums.

Budapest blir det (igen) ett par dagar i maj/juni med. Var ju där med Sofia och tamas i höstas och nu ska jag dit med Tamas, Lisen och Christian ett par dagar. Träna, chilla och ha det alltmänt gott. något att se fram emot! 

på fredag fyller jag 20 år, är ju nästan lite spännande. (jag brukar inte gilla att fylla år, hatar uppmärksamheten) 


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0