rest in peace

när jag gick av jobbet imorse gick jag hem och bytte om, sen stack jag upp till berget där jag tränade lite, körde styrka och så. gick hem igen, åt frukost och sen tänkte jag lägga mig och kolla på en film. somnade efter 5 minuter och sov i två timmar. det var ju inte riktigt planerat, fast har ju inget bättre för mig ändå.

I eftermiddag ska jag jobba igen, går av 07 och då är jag ett år äldre. min sista dag som tonåring idag alltså. börjar bli gammal...




en barndomsvän som jag gick i skolan och spelade fotboll tillsammans med,
hennes pappa gick bort nyligen i cancer. Han var med och tränade oss lite då och då
och var en jättebra person. tragiskt. Vila i frid N!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0