blandad kompott

bra tessan, bra sarah!
Okej måste avreagera mig lite nu.., första heatet på 50 fr för damer vinns på 37.25. det är nästan exakt 10 sekunder långsammare än vad jag har som pers.Och så brukar det vara på OS, de länder som inte är några egentliga simnationer men ställer upp just för att det OS. Det jag stör mig på är varför i helvete skickade vi inte Simon Sjödin till OS som hade haft stor finalchans på 200 medley?! pinsamt sverige, eller nej pinsamt SOK. Han hade klarat kvaltiden men fick inte åka ändå? medans andra länder får skicka folk som simmar saktare än vad vi har DM-kval på här i sverige. dåligt, riktigt dåligt av SOK.
 
nåja, nog om det. SOK skäms nog redan över det största misstaget de gjort. hoppas verkligen de gör det.
Sen jag slutade imorse har jag tränat och varit på maxi och gjort av med massa pengar på saker - tyvärr inget till mig själv dock. Nu kollar jag på simningen (som ni kanske förstod av det jag skrev innan). sen ska jag till stan och göra av med ännu mer pengar, och inte är det till mig nu heller. illa,haha! I kväll ska jag träffa lisen och Carro. Laga god mat, kolla på simningen och sen får vi se vad vi hittar på. Ska bli skoj iallafall!
 
de här mongosarna ska jag tärffa senare, rätt snygga var vi för 5 år sedan med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0