partyparty

pratade med läkaren förut, var tydligen en ganska stor skada på knät ändå. På förenklad svenska; minisken på insidan av knät kan delas upp i tre delar mitten,fram och bak typ. Den bakre delen i mitt knä var "helt söndermosad", så hon tog bort hela den delen. inte konstigt att det känns som att det saknas något i knät när jag går. Hon tyckte inte heller det var speciellt konstigt att jag haft ont och problem med knät de senate åren..
 
gårdagen då; när jag kom in fick jag ett litet eget krypin att ligga i. fick byta om till mysiga sjukhus kläder och sen kom de lite folk och pratade med mig, kollade på knät m.m.. fick dropp och en drös tabletter. sen fick jag ligga där och vänta i typ 1,5 h innan vi åkte ner till operationssalen. där satte de på mig ekg, syrgas och massa andra saker. sen somnade jag och minns inget förrän jag vaknar 4 timmar senare uppe på avdelningen igen. helt groggy,haha. fick ju lite starkare narkos än vad som var tänkt först. När de plockade av alla postop saker, jag piggnat till (tog typ 1,5 h) och fått i mig lite att äta fick jag testa att gå lite. sen fick jag massa papper och lite annat bös innan jag fick åka hem.
 
så nu är det rehab som gäller. får ta av stora bandaget ikväll nu, det under ska sitta på till nästa torsdag när jag ska ta bort stygnen. men men, det blir nog bra. har iallafall rört på mig endel idag, gick med lisen till träningen och så, så har nog gått sammanlagt 3 km idag, lite träning för knät.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0