some days are better than other

jobb 7-16.30, hem och byta väska och sen ner till badet för att hinna landträna en stund. passet bjöd på bland annat ett par 100:ingar prog och sen godbiten 50x25 max. det var jobbigt. och då menar jag verkligen jobbigt. annars var det den roligaste träningen på länge, vet inte när jag skratta så mycket sist! tamas och lisen hade sjukt roliga samtal, haha!

och just nu är jag trött och sitter och skrattar för mig själv åt lite roliga saker lisen sa när vi var på teneriffa, här är några godbitar;

- det går på två killar på våran buss, en snygg och en mindre vacker. lisen; "...men då tar jag den andra bakifrån"

- vi ska beställa drinkar i baren. lisen; "i want sex on the beach" (tråkigt nog hörde vi inte vad han svara, men han skratta iallafall)

- jag och pappa lurar lisen att man måste ha kvar sin gamla flygbiljett till hemresan. Lisen; "va måste man?".. 5 min senare "gör det något om man har vikt biljetten?" (hon är verkligen stenseriös och orolig när hon frågar med)

aa, finns många fler. men nu ska jag gosa ner mig i soffan och kolla på en film eller två.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0