"last year you cried for our nation, this year our nation cries for you"

 
har precis kollat på finalen 100 br herrar, där skulle ju Dale Oen varit med, regerande världsmästare..det skulle varit hans lopp. han som skulle slagit världsrekordet! tragiskt, livet är orättvist. "Alexander Dale Oen blev 26 år gammal. Han blev förste norske simmare att ta medalj i OS när han tog silver på 100 meter bröstsim i Peking 2008. 2011 vann han VM-guld på samma distans i Shanghai."
älskar den här bilden. Dagen efter Utöya och Alexander vann VM-guld på 100 br.
när han kom i mål visade han att han simmade hem det guldet för Norge. så starkt!
 
Har haft en trevlig dag. Åt lunch på Alpina med Carro och Sofia. Sen köpte vi godis och kollade på film. Gick hem och fixade med lite saker och sen gick jag & Lisen upp till berget, sprang 4 km och gick hem igen. Sen slappande vi lite framför tv:n innan jag gick hem, duschade och nu sitter jag här framför simningen. Går ju inte riktigt som man hoppats. tråkigt med både Sarah och Jennie, men men. Imorgon ska jag jobba i 24 timmar, tjohoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0