precis som gamla goda tider

hade en jättemysig kväll med lisa & linn. Laga tacos, satt och pratade i flera timmar, kollade på massa oth-avsnitt och my sisters keeper. På förmiddagen idag kom Felicia och hämtade mig & linn så tog vi en fika på stan. hann även med lite shoppning.Roligt att träffa felicia igen, lägensedan nu. Vi var bästa vänner från att vi gick i trean till sexan. skönt att hinna träffa alla mina gamla igelstorpare (bodde där i 17 år för de som inte vet) lite nu när jag har simledigt.har så många roliga,knäppa,fina,speciella minnen med dem.  Två kanondagar helt enkelt.
 
När jag kom hem från stan tog jag en sväng ner till p4 och tränade lite, sen har jag försökt packa lite och nu ska jag fixa lite kvällstmat.
 
hahaha, jag,linn&felicia för 6 år sedan. söta vi var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0