törebodafestivalen

hade en go kväll igår. jag & lisen åkte hem till Jonas på förfest med trevliga människor i några timmar. satt ute på balkongen, pratade gamla minnen och drack gott. Sen blev det en snabb promenad ner till rese, vi kom typ 2 minuter innan tåget skulle gå, good job! när vi kom till töreboda gick vi först en mil (kändes det iallafall som) hem till Sara och efter att vi varit där en kort stund gick vi in till festivalen. Efter kanske 1 timme hade typ alla tappat bort varandra, ganska lätt hänt om man säger så. Men det var en supertrevlig kväll med goa vänner!
 
idag sov jag till 10 (!!), det händer inte ofta kan jag säga. Dock gick jag inte och la mig förrän efter 2 någon gång..men ändå. Idag har jag bara varit på stan en snabb sväng och sen varit hemma hos lisen, legat halvdöda i varsin soffa och kollat på film. Nu väntar jag på mat och sen skulle vi nog cykla bort till IP och kolla när SAIK spelar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0