full rulle

asgo träning imorses och sedan har det varit kalas hela dagen. galna kusinbarn jag har, de tar ju död på mig. Marwin och Leone står på händer samtidigt som de sitter skräddare i luften samtidigt som de går ner i split och inte nog med det, när de är klara vill de att jag ska göra samma sak. jo men visst, jag som typ är stelast i världen. 
Teddy (2,5 år) frågar mig om jag är kär, så svarar jag att jag är kär i honom... efter det går han och stoppar i godis i min mun resten av dagen, haha!
Leone (10 år) säger att jag är jättesnygg, sen gör hon en fläta i mitt hår och säger "nu kommer du bli snyggast i världen..eller nää inte världen, men skövde iallafall".
nu ska jag kolla på fotbollen och återhämta mig lite, imorgon blir det träning på fm och sedan lite lugnt midsommarfirande med goa tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0