missing the old days

börjar mår lite bättre nu, vilket var på tiden. gör inget vettigt på dagarna alls. men fixade klart de sista sakerna innan studenten på fredag förut iallafall. imorgon ska jag träna igen har jag bestämt, får ju träningsabstinens här hemma. i kväll är det iallafall alcatraz - riktigt bra serie!

____________

satt och kollade på gamla kort förut, vilka fina barndomsminnen som kommer upp.
farmor&farfars hus var det mest spännande huset jag visste, man hittade något nytt på varje upptäcksfärd.
mormor&morfars hus var det mysigaste huset jag visste, perfekt för alla mina&sandras lekar.


jag saknar min farbror som alltid tog upp mig i knät och kicklade mig tills jag grät av skratt
jag saknar min mormor som alltid satte alla andra före sig själv och alltid fanns där
jag saknar min morfar som alltid satt vi köksbordet och sa "nej men är det caroline som kommer"
jag saknar min farfar som alltid lät mig vinna när vi spelade kort och som jämt lät mig sova i hans säng





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0