fina tider det

slutade jobba 07 imorse och kom nyss hem från ett jobbigt träningspass. slapp iallafall träna helt själv (okej tamas är ju där, men har simmar ju inte..) då jag fick sällskap av lisen som hade inställd idrott. nu ska jag ta en powernap och sen bara chill fram till 16.30 då jag börjar jobba igen! imorgon slutar jag 07 och sen är dagen fulspäckad av studentfirande.

när jag cyklade till arenan förut höll de på att bygga utspringsrampen och sätta upp stolar. vilka flaschbacks jag fick då, att det redan är ett år sedan. min studentdag var så himla underbar. bästa känslan var nog att sitta uppe i arenan och alla sjunger studentsången och "det här ska bli den bästa dagen i mitt liv" och man ser bara ett hav av vita mössor i luften,sån otrolig stämning. sen vänder man sig om och kollar ut, där står flera tusen människor och väntar. Vi sprang ut först av alla med. gud vilken underbar känlsa det var, helt dagen var så jävla bra. och kortegen va så rolig. skulle så gärna vilja göra det igen. så alla som tar studenten imorgon, nju av tagen!

har några grymma filmer från studenten, men fattar inte hur man kan lägga upp sånt. hitta iallafall en film på youtube från när vi hade avloppet några dagar innan studenten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0