You get in the biggest fights with the people you care about the most, because those are the relationships you're willing to fight for.

true words.

efter att inte ha simmat på 4 dagar kändes min första timma i vattnet som att jag inte simmat på flera månader, vattenvanan var helt borta. blev dock bättre och bättre ju längre ja simma, men det är helt sjukt hur kroppen kan vänja sig så pass vid något. 4 dagar är ju ingeting egentligen, men när man är van vid 2 pass om dagen som vi hade förra veckan så känns 4 dagar som en halv livstid. haha okej, inte riktigt men nästan.

imorgon ska jag simma på morgonen och sedan börjar jag jobba 12.30 och slutar inte förrän 07 på torsdag morgon. så ni får ha en trevlig morgondag!


Mostly, we don't remember the days - we remember the moments.



Kommentarer
Postat av: Sofie

Vart jobbar du? :)

2012-06-05 @ 21:34:47
Postat av: carro

svar; jag jobbar som personlig assistent! vem sofie? :)

2012-06-06 @ 11:48:53
URL: http://ccjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0