baby, you're glistering

idag har gått fort. undra om man kan säga så? i vilket fall gick 9,5 timmars jobb i rasande tempo, vi hann med otroligt mycket iallafall. träningen gick också rätt snabbt, de två timmarna alltså inte själva simningen. dock kändes det bra för första gången på typ två veckor, inte stum i armar och ben efter insimmet och kom framåt, så det var ju bra. jag och lisen va snabba hem från träningen för en gångs skull med, men så fastnade vi ute och stod och prata i typ 20 minuter istället.

nu ska jag äta kvällsmat, kolla ett avsnitt bb och njuta över att jag är ledig imorgon!


haha, detta fick min kompis när hon beställde en tomatsallad när vi var i berlin på klassresa i 9:an.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0