but now, i dont regret what we went trough

känslan när man vaknar 05.59 och klockan ska ringa 06.00 och man skyndar sig som fan för att hinna stänga av alarmet innan det börjar låta. plus att man veeeerkligen inte vill gå upp. min morgon började supertoppenskönt. efter 9,5 timmar på jobbet och 2 timmars träning direkt efter (och vi va minnsan rätt duktiga idag med) ligger jag skönt nerbäddad i soffan. imorgon är jag ledig, ska bli rätt så väldans skönt.

idag är det en månad tills jag fyller 20 med, rätt najs! efter det kan jag dock sluta fylla år, kan va 20 resten av mitt liv tack.

good night, leep tight. ska iallafall jag göra, men skippar nog glovet den här gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0