resumé

sådär, då var ett jobbpass till över. igår jobbade jag 14 timmar i sträck utan rast, okej jag har aldrig raster. men när man jobbar 07-07 blir det inget avbrott förrän man ska sova. och efter en helg på roselundsbadet och inte jättemycket sömn så kände jag mig som en zoombie stora delar av dagen igår. men idag vaknade jag pigg 06.10, 10 minuter innan klockan ringde. det var skönt....och konstigt.

helgen då; lite blandade resultat. 50 fr finalen & 50 rygg semifinalen får jag väl vara nöjd med (halkade i starten i finalen och simmade på samma tid som semin ca, så det var ju lite surt..hade ju kunnat gå rätt mycket fortfare annars), även 200 rygg var helt okej. tror det var sm-kval på 50 rygg med, så där försvann min lediga lördag på sm. sorgligt, haha. annars då, hade en riktigt rolig helg. sjuka samtalsämnen och mycket skratt. gottgott!

idag ska jag fika med lisa och linn på stan, mysigt! i eftermiddag blir det massa träning.


hahah! snodde en bild av Celine från helgen, som sagt - vi hade ju roligt iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0