sunny sunday

hade sponsorsim igår istället för träning, hann 8250 meter på 2h så det var väl inte så pjåkigt för att vara mig. på kvällen stack vi till hägg. var en rolig kväll även om den inte slutade som det var tänkt kanske, men vi hade skoj! roligt att få träffa libby med, så härlig tjej. bra att få träna på sin engelska också, det var vi ett par stycken som hade lite problem med stundtals under kvällen, haha.

tränade förut och fick sällskap hem av tamas som skulle till norrhallen och köpa snus till ungern. så snäll som han är visade han mig vägen hem också. svårt för mig att hitta för jag cyklar ju bara den vägen några gånger per dag liksom. det bästa var att han verkligen var seriös när han förklarade vägen för mig med..

nu ska jag och mamma åka ner till brevik en sväng i det fina vädret. sen ikväll måste jag börja packa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0