Sometimes I wonder what my life would be like with out you. Then I thank God I only have to wonder.

har precis varit på möte på jobbet och nu ska jag ta tag i det där med packning. tror dock det kommer gå rätt fort så har ingen aning om vad jag ska hitta på resten av dagen. är inte van vid detta, så får väl hitta på något jag aldrig annars hinner..eller ta det lugnt och göra ingeting för det hinner jag inte så ofta heller. fast blir ju uttråkad efter någon timme ändå. nåja, först ska vi sätta på lite bra musik och packa. resten löser sig!

får väl hoppas att vi inte har såååå mycket packning denna gången


___

 och det här inlägget skrev jag kl 12, inte 08.33...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0