oooldies

pensionärer alltså..när arenan öppnar på morgonen står de utanför portarna som ett gäng 10åringar som ska till ett äventyrsbad för första gången och alla vill vara först. hallå liksom, ni är pensionärer och har hela dagarna på er att göra vad ni vill. vem orkar skydna sig för att vara först in i en bassäng halv 7 på morgonen?! det är typ tredje världskriget när man ska in genom kassan. Mest folk under hela dagen är det halv 7 på morgonen typ, tack gud för att vi inte delar bassäng med dem. 

annars så var morgonträningen rätt skön massa drill & teknik. har jag tagit en powernap på ett par timmar, kände att det var rätt välbehövligt. för första gången på vad som känns som en evighet har jag inget speciellt planerat, utan ska ta det lugnt fram till jag börjar jobba i em.


gröna shorts, lila mussepigg t-shirt och blommiga solglasögon. fasen vad
snygg jag var. Annfies spicegirl's klänning är inte dålig den heller!
en hamn någonstans i frankrike tror jag, år 2000.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0