kneeee

idag är det en vecka sedan jag opererade mig. imorgon ska jag ta bort stygnen och på fredag ska jag till sjukgymnasten. hoppas jag får lite mer övningar och besked om när jag kan börja träna igen. gör inte så värst mycket på dagarna nu när jag varken jobbar eller tränar ordentligt. kan ju inte direkt hitta på så mycket saker heller.
 
har blivit så van att gå som en stelbent halv invalid, och eftersom jag blivit så van vid det är det som att gå vanligt nästan. så varje gång jag ska gå i trappor (vilket jag endast kan om jag tar ett steg i taget) så glömmer jag av det och då drar det i knät som f'n. det händer minst en gång per dag. att inte kunna sitta ordentligt på en stol när man ska äta eller ta sig in i bilen normalt är lite småsegt det med. men det värsta är att jag måste sova på rygg hela tiden. kan ligga en stund på sidan åt ett håll, men då måste jag vända mig jättekonstigt och kan inte ha benen på varandra. suck.
 
annars så rullar väl livet på i sin lilla vanliga takt. ska kolla på några avsnitt csi miami nu tror jag.
 
sneee
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0