Ovärt vetande

Är glad. Anledning? Jo, jag kan sova på sidan igen. Dock måste jag ha en kudde eller massa täcke mellan knäna för om benen ligger på varandra får jag ont. Men det är himla skönt att kunna sova på sidan igen. Vet inte riktigt hur jag ska lyckas inatt dock, har ingen extra kudde här på jobbet :( nåja, kommer säkert på någon bra lösning.

Om 18 dagar är vi i spanien, mataro nu. Det ska bli skönt med värme. Och en hel drös med träning. Men bassängen ligger på stranden (verkligen bokstavligt talat) så man ska inte klaga!

Nu kommer jag inte på något mer kul. Ska återgå till jobbet och hoppas på att jag kan få gå och lägga mig om någon timme..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0