spaiiiin

 
om 24 timmar befinner jag mig på spansk mark nu, eller ja det har jag redan gjort ett par timmar. tror vi skulle landa runt 13 imorgon så. ska bli skönt att (förhoppningvis) komma till lite sol och värme. och en jäkla massa träning. håller på med packningen för tillfället, eller ja.. tog en paus. men tror jag fått ner det mesta nu, så det är skönt. då kan jag göra ingenting i eftermiddag, bara kolla på ncis och chilla. kanske lyckas somna ganska tidigt med eftersom vi ska åka vid 06 imorgonbitti. i morses var det inte skönt att gå upp, men pallrade mig iväg till badet för att ha min teknikgrupp och sen var det träning. vi simmade ett jättetråkigt pass på knappt 7000. huvudserien var 2x(6x300) bestående av bara massa fr och medley. dog nästan av tristess ett tag där. jaja, nu ska jag återgå till packningen.
 
malaga förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0