sunny day

hade en helt okej kväll igår. Först gick jag och lisen in till stan där vi mötte upp Fanny. Gick till american pizza och åt (jag vet, det är matfestival men vi orkade inte trängas med allt folk), sen åkte vi hem till Tina och var där en stund med några andra tjejer. Sen åkte vi tillbaka in till matfestivalen och gick omkring där ett tag. ganska segt, var mycket roligare när man var liten! men roligt att det är massa folk ute och att man träffar många man känner.
 
Nu har jag kommit hem från badet precis, var nere och körde lite landträning när de andra simmade. gick faktiskt att köra både situps, dips och armhävningar om man trixade till det lite. blev ju till och med ganska bra träning eftersom både den typen av dips jag körde och armhävningarna fick bli på ett ben. Nu ska jag nog kolla på tv en stund, sen göra mig iordning och åka till lisa, wounderbart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0