to much things, to small place

eftersom jag ska jobba 65 timmar på 4 dygn med start i eftermiddag så kände jag att jag behövde börja lite med packningen. ångrar mig dock nu. plockade fram kläder jag kunde tänka mig att ta med, vilket resulterade i att min garderob nästan är tom nu. skulle behöva 3 resvöskor om jag skulle ta med mig alla kläder jag lagt fram. så får nog prioritera om lite där, men det får bli någon annan dag. nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på några avsnitt ncis. i eftermiddag står jobb på schemat 16.30-07.
 
lite bilder från förra året i malaga. Ser typ ut som att vi bara chillar och har kul. men man tar ju inte direkt kort under träningarna, har fullt upp med annat då. förra året var vi där i 9 hela dagar. dessa bestod av 15 st 2timmars simpass + styrketräning och minst 1 mils promenad varje dag. så det är ju inte direkt semester vi åker på, däremot sjukt skönt med värme och att inte behöva tänka på allt annat omkring.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0