vart jag än går

glömde berätta förut att nu om en månad befinner jag mig i mataro, Spanien på träningsläger. Ska bli skönt med värme (förhoppningsvis) och att bassängen bokstavligt talat ligger på stranden. Dock kommer nog inte träningarna bli så mysiga.
 
hade en mysig eftermiddag hos lisa. Kollade på tv, pratade om allt mellan himmel och jord, åt glass och knäckemackor som smakar pepparkakor med ost på! Sen släppte hon av mig inne i stan, mötte upp Carro och lisen för att äta lite inne på matfestivalen. strosade sedan runt och kollade på folk innan vi gick hem. nu ska jag göra lite övningar till knät, kolla på tv och sen sova!
 

tycker allt den häre bilden är lite cool, när den är tagen under vattnet. jag och min kusin lekte lite med kameran i thailand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0