Just because

Kände mig oerhört vältränad förut måste jag säga. SM form typ. Eller? Nu ligger jag nergosad i sängen med min favorit (waw-waw) och kollar på melodfestivalen i brist (och ork) på annat att göra. Ska ju upp rätt tidigt imorgon med, så lika bra det. Fast får se hur det går med att somna i tid, mamma har främmat här så. Aja, ha en trevlig kväll!

Min trogna vän där till vänster, som redan på bilden var väl använd och utsliten (uppenbarligen eftersom jag fick en ny.. som hamna i garderoben).
han har följt mig genom vått och torrt i över 20 år nu (vilket också syns, haha). Fått stå ut med misshandel, x-antal dagisbesök, många resor och kramar. Namnet Waw-waw kommer förresten från att jag inte kunde säga vov-vov när jag var liten.. Intressant fakta såhär på lördagskvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0