Sunday evening

Ja idag har det alltså varit simning på schemat hela dagen. Hade min teknikgrupp i morse, sen hade vi träning och efter åkte jag, louise och några till till falköping för att köra ett par tävlingslopp på en liten tävling där. Gick faktiskt helt okej med tanke på hur vi ligger i träningsfasen. 26.8 i laget var bra, skönt att kunna vara lite snabb nu. Sen 1.08.0 på 100 ry var helt okej det med. 1.00.6 på 100 fr däremot var väl sådär. Men men, bra att få lite lopp i kroppen.

Nu ligger jag i soffan och kolla på bones. Ska försöka sova tidigt idag så jag orkar med veckan som kommer. Jobbar förresten i skultorp hela veckan, så det ska bli roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0