Lite ditt och datt

Har väl inget intressant att säga för mina senaste dagar har sett exakt likadana ut med jobb hela dagen och direkt till träning efter, sen är dagen liksom över. Ikväll efter träningen åkte dock jag, carro och sofia till Benidorm och åt god kvällsmat.

Annars då..
Tamas sa att vi skulle köra fart två denna vecka, både passet idag och passet igår (speciellt igår) innehöll mest massa fart. Han är inte så bra på att hålla vad han säger, fast vi är ju rätt vana. Tur att han är bättre på att vara rolig!

Trivs supermegajättebra på solbacken, härlig personal och så himla mysiga barn (för det mesta, hehe). Skulle dock inte förvåna mig om jag blir sjuk nu för hälften av barnen är ju det. Fast iof brukar jag ha rätt bra immunförsvar (pepparpeppar).

Nu har jag inte så mycket mer på hjärtat. Ska nog gå och sova för jag är trött. Fast kommer antagligen hitta på något annat att göra, brukar ha en tendens att bli så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0