Syraaaa

Körde syra på träningen förut. Första rejäla syrapasset sedan vekan innan SM, alltså mitten av november.. Och det både kändes och syntes. Fick sjukt äcklig syra och tiderna var inte mycket att hänga i julgranen som tamas skulle sagt. Glad att jag är sprinter iallafall så jag fick det lite mildare, hehe.

Så nu förtjänar jag att inte göra något mer än att ligga i soffan resten av kvällen och sen sova. Har sovmorgon imorgon också, lyxigt!

Åt min nya favorit kvällsmat förut med (eller okej, äggmacka är fortfarande favorit men detta är mycket gott det med), en tallrik fil (helst naturell a-fil), skiva ner en banan och häll på kanel. Enkelt, supergott och hyfsat nyttigt :)

Såhär mysigt hade vi det i morse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0